Friday 26 February 2010

hati2 menjage hati

"kepale babi kau la kamarul affendi!!"jerit mohd fahmi kpd kamarul affendi.
marah betul mohd fahmi kali ini.
"kau klu kuat jom la gado kamarul affendi!!"
skali lg mohd fahmi mnjerit.
"hoi mohd fahmi..aku bgurau senda je ngn kau.yg kau secare tibe2 mnyentap knape?"
ujar kamarul affendi.
"kau nk gurau pn agak2 la.yg ko pegi heboh kt org laen bapak aku,jamaluddin ade facebook apahal?"
"aku xpna gtau org bapak kau layan twitter."
kata mohd fahmi dgn nada kasar.

kte klu bkawan kkne pndai jge hati.jgn ujarkn pekataan yg bole mngguris hati org laen.
ianya amat pedih.kdgkala ada bnde yg bole ckp ade yg kne smpan dalam hati.
hati org laen kne jge.
biar la bpk dier nk ade facebook pn..bpk dier market kot.
haha.

tp semalam aku saket perut gle babi.
aku rse nk mkn burger la.

No comments:

Post a Comment

cakap ape lagi?